Jak rozpocząć współpracę z kancelarią?

Jeśli mają Państwo kredyt frankowy (nie ważne jakiego typu) i są zdecydowani na podjęcie walki z bankiem o swoje słuszne prawa lub chcą Państwo na początek dowiedzieć się konkretnie co można „zrobić” z Państwa umową kredytowa to należy rozpocząć od zlecenia kancelarii analizy umowy kredytowej.

Analiza umowy kredytowej (opisana dokładnie tutaj) jest jedyną drogą rozpoczęcia współpracy. Nie udzielamy odpowiedzi na zapytania typu: „mam kredyt we frankach z 2008 roku w mBanku i czy mogę pozwać ten bank?” Wychodzimy z założenia, że chcą Państwo otrzymać tylko konkretne, sprawdzone i wiarygodne informacje a takie możemy przygotować tylko na podstawie analizy umowy.

Analiza jest odpłatna i kosztuje 200 zł (z VAT). Ustalając honorarium za naszą pracę na takim poziomie chcemy aby „pierwszy krok” był dostępny dla każdego kredytobiorcy, który zdecyduje się działać.

Jak więc zacząć?

  1. Złożenie zamówienia na analizę można dokonać na naszej stronie internetowej w zakładce zamów. Płatności można dokonać bezpośrednio on-line za pośrednictwem Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Po złożeniu zamówienia wybieramy sposób płatności. Ważne! Płacąc przelewem tradycyjnym należy w tytule płatności podać numer zamówienia – otrzymają go Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie analizy wraz numerem rachunku bankowego.
  2. Po złożeniu zamówienia należy wysłać skan umowy kredytowej oraz wszystkich posiadanych załączników na adres mailowy kancelaria@zandecki.pl (preferowany format pdf). Można również posłużyć się pocztą tradycyjna i przesłać nam kopię umowy w formie papierowej bądź na nośniku CD lub pendrivie. Prosimy o nie przysłanie oryginałów!
  3. Czas oczekiwania na analizę to 2-3 tygodnie. W odpowiedzi otrzymają Państwo na maila plik w formacie pdf zawierający analizę Państwa umowy w zakresie możliwości dochodzenia „przewalutowania” ewentualnie unieważnienia umowy. Analiza zawiera ocenę szans procesowych, przegląd możliwości dochodzenia roszczenia od banku, koszty – w tym koszty zastępstwa procesowego oraz przewidywane terminy poszczególnych działań. Analiza zawiera również szacunkowe wartości nadpłaty uczynionej na rzecz banku oraz wyliczenie korzyści z tytułu spadku salda kredytu.
  4. Każdy klient, który otrzymał analizę ma prawo do bezpłatnej konsultacji telefonicznej/mailowej na jej temat , w celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close