Rękojmia i gwarancja dewelopera

Reprezentujemy naszych klientów (w tym wspólnoty mieszkaniowe) w sporach z deweloperami oraz wykonawcami robót budowlanych. Bardzo często wymarzone mieszkanie czy dom nabyty od dewelopera czy firmy budowlanej ma wady. Często wykonawca nie chce ich usunąć dobrowolnie zasłaniając się przeróżnymi argumentami. Zawsze kiedy mamy gwarancję na nieruchomość możemy dochodzić usunięcia wad i niedoróbek. Nawet jeśli gwarancja się już skończyła często można również posiłkować się rękojmią.
Jakie roszczenia może mieć klient? Sprawy mogą być bardzo różne.

Oto kilka przykładów:

1. Stolarka okienna jest nieszczelna,
2. Dach przecieka,
3. Na ścianach pojawia się pleśń/grzyb,
4. Nie da się dogrzać mieszkania,
5. Brak utwardzenia drogi dojazdowej,
6. Brak placu zabaw, który był w umowie,
7. Ilość miejsc parkingowych jest zbyt mała w stosunku do pozwolenia na budowę, itd

Koszt reprezentowania klienta jest zróżnicowany zależnie od stopnia skomplikowania sprawy, z zastrzeżeniem, iż większość takich spraw możemy rozliczać wynagrodzeniem ryczałtowym połączonym z premią za sukces, płatna tylko po wygraniu sprawy. . Oczywiście każdą sprawę możemy indywidualnie wycenić.

Zostaw swój Email

Zapisz się na nasz newsletter i dołącz do innych subskrybentów.

Kalkulator Roszczeń Kredytu CHF

Najnowsze publikacje

Kategorie

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close